Totul despre software-ul care face mai ușoară viața achizitorilor publici!

Marius DANGĂ

An după an, zeci de bibliorafuri de documente.

Zi de zi, zeci de pași și documente pe care trebuie să le faci la fiecare achiziție.

E doar o simplificare la maximum a calvarului prin care trec cei de la achiziții publice. Cum ar putea fi simplificată această activitate?

1. Mai întâi ar fi bine să avem un check list cu toate etapele pe care o procedură le presupune, a.î. să reducem riscul vreunei omisiuni,

2. Apoi, am avea nevoie de un generator de documente care să preia template-uri pe care autoritatea contractantă și le-a construit și să le adapteze la fiecare produră,

3. Și ar fi bun și un reminder care să emită atenționări ori de câte ori se împlinește un termen sau vreo notiță pe care ne-am setat-o singuri cândva,

4. Și dacă ar mai fi și un document manager cu Dosarele Achizițiilor, astfel încât să avem totul într-un singur loc .... ar putea fi deajuns.

Easy Public Procurement, managerul de achiziții publice, creat de achizitori pentru achizitori, are toate acestea și multe, multe altele.

DESCARCĂ ACUM OFERTA FINALULUI DE 2017

și
Activează BONUSUL xMas2017 aici: https://goo.gl/forms/bLf7vfCtwTXKNgCe2
Solicită un DEMO aici: https://goo.gl/forms/TmuIusc2AdTbQYJs2 



Împărtășește opinia ta și deschide un subiect pe forum.

Alătură-te comunității noastre! Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.